Рила-вр. Мусала

03-05.03.2011г.

С двама приятели дни по-рано набързо решихме да изкачим първенеца на България и Балканския полуостров. Идеята беше да развеем Българското знаме на върха точно навръх националния празник, но все пак природата ни „намекна“ да го поотложим за следващия ден!:-)

03.03.2011г.

С бърза крачка приближаваме все още незавършената нова хижа до хижа Мусала

В далечината първенецът обвит в облаци

Честит Трети Март!:-)

След залез, когато стана напълно тъмно дойде време за няколко от любимите ми нощни кадри от хижа Мусала.

Светещата станция на вр. Мусала

Две селфчета със самоснимачка тип „Мамуточелникофотография“!:-))))

… и една дълга експозиция от същото място

04.03.2011

Приятна утринна гледка след едно студеничко преспиване в хижата!:-)))

Страхотно време и започна едно весело изкачване към върха/особенно по ръба след заслон „Леденото езеро“/:-)

Горе планът беше да преспим за да хванем залез и изгрев от върха. Няколко часа преди залез ми стана ясно, че няма да видя червените краски заради настанилата се на запад плътна облачност тип смог. Затова и направих няколко дакъра, докато все още имаше слънце

Витошка, като островче насред мъгличка и смог)

Същите позиции след залез

Хубавото време набързо ми вкара идеята за един кадър с дълга експозиция от върха. Позицията си я знаех от преди, като постоях около 45мин. в тъмнината почти до ръба на Трионите/уникално изживяване/!:-)

05.03.2011г.

Преспиване на върха и ставане преди изгрев за представлението!

Не съм само аз съм с фотографски мераци!:-)))

… и една влюбена двойка очакваща изгрева)

Дългоочаквания момент!

Поглед към южна Рила и Неповторимият Пирин в далечината!

Разбира се накрая и едно селфче

Изключително приятни емоции породени от времето, гледките и страхотната компания на Милчо и Емилиян!!!:-) Отделно, че шерпата ми тотално се разкачи и разпадна но това е друга тема!:-)))

5 Responses to Рила-вр. Мусала

  1. Христо казва:

    Тази със светлините под облаците е станала уникална 🙂

  2. Иван казва:

    Още един любител на тези екстремни изпълнения след брат ми „bairi100“ 😉
    Браво, поздравления! Много ми харесаха снимките!

  3. Irina казва:

    Много хубаво!

  4. algaivel казва:

    Моите поздравления !!! Имаш лично съобщение във ФФ 😉

  5. Людмила Янева казва:

    Невероятни снимки…Впечатлена съм…Миналата година – м.август и аз качих върха…преживяването беше изключително…..Поздрави от мен….Люси Янева – Варна

Вашият коментар

