Водопад Варовитец в есенна премяна

21.10.2010г.

До този момент не бях ходил на Етрополския водопад и предвид дъждовете в дните преди това очаквах че наистина ще има вода, както при голяма част от кадрите които съм наблюдавал!

Водата за съжаление дори и при тези условия беше кът но пък наоколо беше шаренко както се полага на една есен!:-)

Малко вода но пък за сметка на това постоянен дразнещ дъждец, точно колкото е необходимо за да ме ограничи в плановете обхващащи небето…

В търсене на интересни гледни точки реших да мина под оскъдните пръски и да ги снимам отвътре навън

Отново навън под дъждеца

Реших да сляза надолу по течението на реката и да направя няколко кадъра отдолу нагоре

Малък кроп от горния кадър

Както се казва малко вода но шарения от сърце:-

Като цяло останах със смесени чувства… значително по-малко вода от очакваното но пък шарената есен беше налице! Бързо в колата и газ към Гложене към едноименния водопад, който ме очакваше сух сух! Обратен завой и направление към Тетевенски водопад „Скока“!:-)

One Response to Водопад Варовитец в есенна премяна

  1. Христо казва:

    Супер ме е яд, че не се занесох натам. Аз такова пътуване из Родопите имах, че не ми се говори…

Вашият коментар

