Отново на Забръц

20.03.2010г.

      Както се казва трябваше да се уплътни времето в слънчевата събота и какво по-удобно и приятно място от панорамния вр. Горно Язово) Уви, силичките не ми стигнаха да бъда на изгрев на върха а го хванах на билото на Язова планина под върха

13мин. по-късно в същата посока

Красавците Три чуки, Вража глава и Голяма чука

Поглед на север към Широка планина

Впоследствие се качих на върха, където си полегнах за малко и се събудих часове по-късно!:-))) Откровено ме мързеше да сляза при това приятно време и реших да поизчаках меките тонове на късната следобедна светлина

Върхове Три чуки и Вража глава

По-широк план

Още по-широко)

Стативът ми гордо стъпил на върха)

Интересни облаци

И интересни снежни форми

Залезът зад Обов връх и гордо извисяващият се Миджур!

Челник, снегоходки, ГПС и бегом в тъмното да търся къде съм си оставил превоза!:-))))))))

One Response to Отново на Забръц

  1. докато снимам морето се наслаждавам на планински пейзажи при теб ))) последната и „най-широката“ ми харесаха много )
    изобщо не познавам тези места….

Вашият коментар

