Белоградчик – ден и нощ!

21.12.2009г.

     Ден през който бях решил да направя лека тренировчица с новите снегоходки. Разбира се потеглих към Белоградчик, както за търсене на подходящ терен за разтъпкване така и за някоя и друга снимчица по скалите) Оказа се че атмосферните условия се развиха доста приятно и след приятна разходка със снегоходките то снимчиците станаха повече))

Стандартна гледка на ученичката, Широка Планина и най-високата част на Западна Стара Планина

Калето далеч горе

На Римското кале гледките определено си заслужаваха, появиха се облачета а светлината вече беше мека и топла)

Калето вече гледано от запад

Панорама към вр. Ведерник и началото на Стара Планина на наша територия

Леко оптично приближение и в далечината вляво на среден план се открива най-източния дял на скалите и впечатляващите скални масиви на върхове Стовци, Бабу, Кайцу и Пешин връх!

Точно когато правих тази снимка застанал на ръба на стената и леко клатушкайки се колегата ми звънна ей така без да иска))

Изчаках залеза и си мислех как ли се е накефил Стефчо през същия ден по маршрута Петрохан – Ком) Малко след като се скри слънцето облякох каквито дрехи имах и се отправих към едно местенце непосредствено под масива на Калето от източната му страна… навън вече се появиха и първите светлини на града

Тук стана майтап защото статива беше замръзнал и долните секции отказаха да се отворят) В това състояние изчаках около един час докато се стъмни и вместо да си мисля дали съм наред си спомних някои от съветите на баце Беър Грилс) Най-накрая стана прилично тъмно

Любимото ми съзвездие Орион изгрява

… Калето …

Ей при тази снимка уви направих две леки грешки а впоследствие ми стана ясно и как точно трябваше да я направя но при температура от минус 15 градуса и стоейки неподвижен то и мисловните процеси протичат различно)

Бърза снимка в обратна посока към града

Усетих неприятен дълбок студ и ми стана ясно че е въпрос на минути да премина границата ако не се раздвижа. Моментално отпраших към автомобила и само за няколко минутки се разгрях приятно… Малко след града в посока с. Извос направих и последните два кадъра на автоматичен бял баланс с впечатляващи цветове, които за апарата бяха точни а за мен интересни!:-)

Впоследствие бързо се метнах в колата и отпраших за добрия стар безличен Видин…

А идеята за нощната фотография отново започна да ми влиза под кожата и ще има сериозно развитие/всъщност това е и причината да съм с Канон а не с Никон/!:-)))

3 Responses to Белоградчик – ден и нощ!

  1. Ааааа, жестоко! С тези снимки ме караш сериозно да се замисля дали и аз да не прекарам някоя мразовита нощ навън, въпреки че започвам да се разболявам 😀

  2. Мая says:

    Нямам думи,красота!

  3. fiko says:

    Жестоки снимки !Евала 🙂

Вашият коментар

